Wednesday 1 June 2016

Book signing and some cool finds | Dédicaces et belles trouvailles


Thank you everyone who came out to see me at the Montreal Comic Arts Festival.  There were many of you who picked up my book and read it.  Sales were a bit lower than expected, meaning that I did not cover the gas and table rental costs, but I still made some interesting contacts and picked up some interesting books. 

I picked up 3 books published by Éditions Trip Comix:

·      Silent Worlds by Carlos Santos (winner of Bédélys Award for Quebec comic in the independant category)
·      Agalma by Stanley Wany (nominated for the 2016 Doug Wright Awards: Pigskin Peters Award)
·      Le Retour de L’Iroquois by Louis Rémillard

Éditions Trip Comix: editionstrip.tumblr.com
Éditions Trip Comix INDIGOGO campaign: www.indiegogo.com/projects/tripland#

Here are a couple of photos of the festival and one of me doing a book signing on the grass.
______________________________

Merci à tous ceux et celles qui sont venus me voir au Festival BD de Montréal. Vous avez été plusieurs à avoir acheté mon livre et l’avoir lu. J’ai fait un peu moins de ventes que prévu, ce qui veut dire qu’elles n’ont pas été suffisantes pour couvrir le coût de l’essence et de la location de la table, mais j’ai quand fais quelques contacts intéressants et j’ai pu ramasser quelques livres intéressants.

J’ai ramassé 3 livres publiés par les Éditions Trip Comix :

·      Silent Worlds par Carlos Santos (lauréat du prix Bédélys Indépendant)
·      Agalma de Stanley Wany (nominé pour le 2016 Doug Wright Awards : Pigskin Peters Award)
·      Le Retour de L’Iroquois par Louis Rémillard Éditions

Éditions Trip Comix: editionstrip.tumblr.com
Campagne INDIGOGO d’Éditions Trip Comix : www.indiegogo.com/projects/tripland#

Voici quelques photos du festival, dont l’une de moi faisant une dédicace sur l’herbe.






No comments:

Post a Comment