Tuesday 26 January 2016

Drawing and redrawing | Dessiner et redessiner


Drawing and redrawing

This week has been about drawing and redrawing and explains why my eraser is so small.  I started penciling the first couple of pages and also inked the first page.

The photos give you an idea of the progression and what things look like.  The inked page has errors that still need corrections, which I will do in Photoshop.
______________________________

Dessiner et redessiner

Cette semaine, j’ai dessiné et redessiné, ce qui explique pourquoi mon efface est si petite. J’ai commencé à crayonner les premières pages et j’ai aussi encré la première page.

Les photos vous donnent une idée de la progression et à quoi les choses ressemblent. Il y a encore des erreurs dans la page encrée qui ont besoin d’être corrigées, ce que je ferai dans Photoshop.








No comments:

Post a Comment