Wednesday 27 April 2016

Thank You | Merci


Thank you for following this project and thank you to everyone who came out and bought copies of the comic! I didn’t manage to get any photos of the show until the very end when things started to quiet down and I was finishing signing the last few books for people.

In the next few weeks, I will be looking into other comics shows to sell my comic and the possibility of getting a digital version available.  If you are interested, check back in a couple of weeks.  In the mean time I am planning on taking a short vacation from blogging.

Thank you again :)
______________________________

Merci d’avoir suivi ce projet et merci à tous ceux qui sont venus et ont acheté une copie de ma bande dessinée! Je n’ai pas eu la chance de prendre des photos de la soirée avant la toute fin, lorsque les choses commençaient à être un peu plus tranquilles et que je finissais de signer les derniers livres à dédicacer.

Au cours des prochaines semaines, je commencerai à regarder pour d’autres salons de BD pour vendre ma bande dessinée, ainsi que pour la possibilité d’avoir une version électronique disponible. Si ça vous intéresse, revenez voir dans quelques semaines. Entretemps, j’ai l’intention de prendre une courte pause de blogage.

Merci encore :)


No comments:

Post a Comment